Un nume cunoscut pentru jucatorii vechi in piata farma, mai putin cunoscut sau deloc pentru altii Norina Alinta Gavan se lasa descoperita in nr. 3 din 2014 al revistei Romanian Journal of Health Manager. Vorbeste despre activitatea sa in calitate de country manager al companiei Wörwag Pharma România, de felul in care a reusit sa creasca vanzarile si sa tina echipa mai bine de 16 ani.
,,Piața farmaceutică din România este foarte provocatoare. Cel mai mare risc este impredictibilitatea legislativă și fiscală, lipsa de transparență din sistemul de asigurări de sănătate, modificările legislative făcute de autorități, când apare câte un ordin nou și neclar ca aplicare o dată la 4-5 zile. Pe de altă parte, piața farmaceutică face parte dintr-un sistem și susțin cu tărie că numai noi, oamenii prezenți și activi în acest sistem, putem face ca lucrurile să se schimbe, adică să fie altfel și mai bine. În această piață, așa cum este ea, cu bune, cu rele, cu provocări, găsind soluții și fiind flexibili, am reușit în 16 ani să atingem o cotă de 1% în România”, a spus cu mandrie Norina Alinta Gavan.
Despre pasiunile sale si preocuparile din afara jobului, puteti citi mai multe in revista. Si astfel de informatii, veti gasi nu doar in acest interviu, ci si in articolele in care sunt prezenti alti manageri. De exemplu, aveti ocazia sa ,,vizitati” imaginar cu ajutorul lecturii spitalul în care se tratează sufletul, dar in care se și investește suflet, veti cunoaste managerul lantului de farmacii Donna, care crede ca orice farmacie trebuie reamenajată odată la 7 ani.
Raluca Teodoru, unul dintre acţionarii Totem, care se implică activ în companie ocupând şi poziţia de Marketing Communication Director, a lucrat înainte într-o mare agenţie de publicitate, unde a învăţat ,,bucătăria’’ advertisingului francez, dar s-a format şi la şcoala americană, având oportunitatea să colaboreze cu Centrul American pentru Controlul şi Prevenirea Bolilor (CDC).
Sfatul ei pentru managerii din sanatate este:,, să ţină cont de feedbackuri şi să-şi îmbunătăţească partea de servicii, să se gândească la faptul că fiecare interacţiune din clinică ori spital sau companie este importantă. Fiecare contact al unui pacient, client cu femeia de serviciu, omul de la pază, secretara, medicul sau asistentul medical sunt acte de comunicare prin care acea clinică, spital, companie spune ceva despre ea şi toate acestea însumate vor crea o impresie şi o intenţie a clientului de-a mai reveni sau nu acolo”.
Puteti rasfoi acest numar al revistei aici si veti gasi si alte subiecte interesante. In cel de-al doilea numar al revistei pe coperta a fost dr. Daniela Safta, iar in primul numar din 2014 Petru Craciun.